Кіровоград, вул. Орджонікідзе, 5Мовна студія “WOW! English” вже більше дев’яти років працює над лінгвістичним розвитком Кіровоградських школярів, значно розширюючи вміння та навики володіння англійською мовою, порівняно зі шкільним курсом.
В нашому колективі працює висококваліфікована та креативна команда з двадцяти вчителів, що мають вищу педагогічну освіту та досвід роботи з дітьми.
Вчителі систематично працюють над підвищенням власної кваліфікації, створюють навчальні посібники, розробляють програми навчання; регулярно працюють з практикуючими психологами для того, щоб краще знаходити спільну мову з дітьми та батьками, краще розумітися на психологічних особливостях учнів.
Заняття проводяться в приміщеннях шкіл міста Кіровоград. На даний момент ми співпрацюємо з десятьма школами, постійно розширюючи географію присутності для максимального наближення до наших клієнтів.
Інформація для абітурієнтів WOW! English!
- СІМ "WOW! English!" проводить набір учнів 1-11 класів на курси англійської мови для школярів.
- Прийом учнів здійснюється щорічно протягом вересня за заявою батьків під час проведення організаційних зустрічей.
- Кількість учнів у групах 12-14 чоловік.
- Заняття проводяться тричі на тиждень по півтори години.
- Групи формуються з урахуванням віку дитини, базового рівня підготовки та Вашого місця проживання.
- Заняття проводяться при школах.
- Регулярно проводяться "відкриті уроки", що дає можливість батькам спостерігати за результатами навчання.
- Вчимо грамотно читати, писати і говорити англійською мовою.
- Розвиваємо пам`ять, увагу, логіку мислення, що сприяє успішному вивченню інших шкільних предметів.
- Забезпечуємо роботу з аудіо та відео матеріалами, що дозволяє розвивати навички розуміння англійського мовлення на слух та відтворювати його.
- Навчаємо дітей виконувати домашні завдання без допомоги батьків.
- Враховуємо вікові особливості учнів.
- Поглиблено вивчаємо граматику англійської мови.
- Знання та навички, здобуті на курсах, сприяють кращому засвоєнню шкільної програми з англійської мови, підвищенню середнього бала з предмета.
- Готуємо учнів до зовнішнього незалежного оцінювання.
Нова програма
Нашим колективом було створену нову програму - усно-фонетичний курс для учнів першого року навчання, яка дає можливість навчити учнів діалогічно та монологічно висловлюватися в рамках наступних тем: "Про себе", "Мій друг", "Моя сім'я", "Іграшки, ігри", "Овочі, фрукти", "Тварини" та інші. Учні вивчають лексичні одиниці, базові лексично-граматичні структури, літери та їхнє написання в рамках перерахованих тем, а також знайомляться з такими граматичними поняттями як артикль, множина іменників, дієслова to be, to have, Present Indefinite Tense, знайомляться з поняттями стверджувальних, заперечних та запитальних речень та багато іншого.
Також розроблено програму підготовки учнів старшого шкільного віку до зовнішнього незалежного оцінювання.
Вікові особливості вивчення англійської мови
Результативність вивчення будь-якого предмету обумовлюється великою кількість факторів: психологічний , фізичний та інтелектуальний розвиток, темперамент, тип сприйняття інформації, вікові особливості і т.д.
Хотілося б більш предметно розглянути вікові особливості вивчення іноземної мови.
Вивчення англійської мови на початковому рівні (6-10 років) сприяє розвитку інтелекту дитини в цілому, розширенню обсягу пам’яті, розвитку фонематичного та інтонаційного слуху. Закладаються основи володіння іноземною мовою:
- слуховимовні, лексичні, граматичні та орфографічні навички;
- аудіювання, говоріння, читання та письма.
Згідно з віковими особливостями діти молодшого шкільного віку ефективно сприймають матеріал на слух, який подається та відпрацювується в ігровій формі та за допомогою наочності. Оскільки діти швидко втомлюються та відволікаються, види діяльності повинні змінюватися через кожні 3-5 хвилин, щоб зберегти уважність на занятті.
Наші студенти вивчають лексичні одиниці та вчаться будувати монологічні і діалогічні висловлювання з актуальних та цікавих для цього віку тем; працюють з різноманітними завданнями за допомогою малюнків та карток, грають у велику кількість різноманітних ігор, вивчають пісні, вірші, розминки англійською мовою, і таким чином повторюють вивчений лексичний та граматичний матеріал
Але оскільки під час зосередження молодші школярі швидко втомлюються й стійкість уваги слабшає, це значно впливає на ефектність навчання. Тому ми використовуємо методи, які допомагають зняти напруження, розвантажують нервову систему, усувають надмірне навантаження на зір (малюнки, пісні, розминки, ігри, кольорові диктанти). Таким чином досягаємо того, щоб наші заняття проходили цікаво, результативно та приносили задоволення дітям, батькам та вчителям, які з ними працюють.
На середньому рівні (11-14 років) продовжується розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності, серед яких домінує усне та письмове мовлення. Говоріння учнів стає змістовнішим, складнішим за структурою мовного та мовленнєвого матеріалу.
Поряд з говорінням та аудіюванням значна увага приділяється правилам читання , фонетиці, аудіюванню,читанню. Зростає кількість та обсяг інформації, яку учні повинні вміти обробляти – читати ,переладати, переказувати, складати плани, писати твори та ессе, малювати та описувати малюнки, складати мологи та діалоги, займатися проектною роботою – готувати повідомлення, доповіді, реферати. На середньому степені учні оволодівають практично всім граматичним матеріалом.
Крім обов’язкового програмного матеріалу студенти вивчають багато цікавої актуальної саме для них і саме в цей період життя інформації, працюють творчо, що дозволяє нам підтримувати інтерес до вивчення мови, а учням вчитися з задоволенням
Середній ступінь є завершальним етапом щодо створення бази для активного володіння іншомовним матеріалом.
На старшому рівні (15-17 років) завершується формування активного словника. Наші студенти все вільно спілкуються англійською мовою монологічно і діалогічно; висловлюють власну думку з багатьох тем, серед яких «Компютери в нашому житті», «Молдіжні субкультури», «Мас медія », «Людські стосунки», «закон та політичні системи», «Як влаштуватися на роботу»; вчаться грамотно оформлювати ділові папери (автобіографія, резюме, заява на всуп у навчальний заклад. листи); приймають участь в різних проектах, дискусіях, квестах, дивляться фільми без перекладу з. наступним обговоренням їх; вивчають сленг, фразеологізми, різні варіанти вимови, спілкуються з носіями мови.
Абсолютно на кожному етапі значна увага приділяється творчості:на початковому діти малюють малюнки, які потім описують або працюють діалогічно, займаються ліпленням, виготовляють аплікації. На середньому рівні - готують листівки, поробки, створюють власні та групові проекти. На старшому – готують газети, створюють власні фільми, пишуть листи ( листування між групами, участь в міжнародних проектах)
Час, який затрачається на кожен вид діяльності розраховується відповідно до віку студентів. На початковому рівні – це мінімум 1 хвилина на вид діяльності та максимум 7 хвилин; на середньому та старшому – збільшується до 15 хвилин, так як матеріал стає складніший та об ‘ємніший і у студентів вдосконалюється вміння концентруватися та утримувати увагу.
Тож, навчаючи дітей буд-якому предмету вчитель має брати до уваги всі фактори, які можуть впливати на процес навчання і використовувати їх відповідно до цілей і задач як конкретного уроку, так і всього курсу навчання вцілому.
Результативність навчання в мовній студії
Головною ціллю, напевно, будь-якої нашої дії є її результат. Ми починаємо і виконуємо те чи інше завдання для того, щоб досягти конкретної цілі. Саме результативність є наслідком, своєрідним «продуктом» і у процесі навчання. Все, що ми відпрацьовуємо, повторюємо, закріплюємо в ігровій чи іншій формах виконується для того, щоб отримати певний результат, а саме – грамотне і побіжне володіння англійською мовою в усному та писемному мовленнях.
Наші студенти вивчають англійську мову згідно з новими методичними інноваціями. Авторські методика та підручники дозволяють навчати дітей різного віку, надаючи їм базові знання з самого початку навчання. Поступово ускладнюючи навчальний матеріал, ми досягаємо відмінного результату, адже наші студенти вчаться і читати, і писати, і говорити, і сприймати англійську мову з вивчених тем. Крім того весь навчальний матеріал:
- спочатку вивчається та засвоюється на занятті;
- закріплюється вдома за допомогою виконання як усного, так і письмового домашнього завдання;
- повторюється на наступному занятті;
- використовується протягом всього періоду навчання.
Наші студенти працюють у невеликих групах, що дозволяє приділити увагу кожному на будь-якому етапі навчання, для того щоб пояснити матеріал, ліквідувати помилки та нерозуміння.
Звісно, кожна людина індивідуальна, кожен з нас сприймає новий матеріал по-різному. Наші викладачі застосовують індивідуальний підхід до кожного студента окремо та до групи в цілому. Ми навчаємо дітей іноземній мові, враховуючи типи сприйняття наших студентів. Для студентів – візуалів ми використовуємо велику кількість яскравої наочності, ігрові види діяльності з елементами інсценування і т.д. Для студентів – аудіалів часто для вивчення іноземної мови використовуються різноманітні види аудіювання, вивчаються пісні, вірші і т.д. Для студентів – кінестетиків ми часто працюємо в рухливій ігровій формі, використовуємо реальні предмети побуту у навчанні. Для студентів – дигіталів ми застосовуємо вправи на розвиток логічного мислення, таблиці та інші цікаві види діяльності. Звісно, наші викладачі не працюють в єдино обраному напрямі, вони поєднують між собою різноманітні види діяльності розвиваючи здібності у наших учнів.
Ми не дотримуємось чітких вимог певного календарно-навчального плану. Тобто чим якісніше та активніше працюють студенти певної групи, тим швидше вони перейдуть на наступний рівень навчання.
Наші викладачі також постійно займаються самовдосконаленням. Адже неможливо мотивувати дітей самому при цьому не розвиваючись. Протягом усього навчального року ми:
- працюємо над пошуком нових цікавих видів діяльності;
- вигадуємо все нові і нові способи мотивації наших студентів;
- розвиваємо логічне мислення та творчі здібності учнів;
- працюємо з іноземними аудіо- та відеоматеріалами;
- консультуємося з практикуючими психологами, щодо вирішення навчально-виховних задач;
- розробляємо навчальні програми та посібники;
- проводимо заняття з педагогічної майстерності.
Навчальна програма нашої мовної студії також допомагає у вивченні інших предметів. Покращується техніка читання, розвивається пам'ять, логічне мислення, мовлення, розширюється словниковий, підвищується рівень загальної ерудованості, розвивається пунктуальність та дисциплінованість.
Результати нашої роботи Ви маєте змогу оцінити двічі на рік на відкритих уроках. Уже на першому відкритому уроці Ви побачите, як Ваші діти говорять та пишуть, співають пісні, грають в ігри англійською.
Ми завжди відкриті для спілкування, готові вислухати Ваші зауваження та пропозиції. Ми готові навчатись і готові навчати Вас та Ваших дітей.