Киев, пр. Оболонський, 39-BДля малюка вивчити мову не проблема. Це швидше проблема батьків, як зробити так, щоб дитина цього захотіла. Іншими словами створити мотивацію.
Ідеальний варіант для будь якого віку – занурення у мовне середовище. При цьому слід зазначити, що вивчення іноземної мови починається не з уміння висловлювати свої думки, а на емоційному рівні. Важливим моментом є розвиток у дітей комунікативних здібностей, а цього можна досягти при постійному спілкуванні, граючись у найпростіші ігри, навчаючи їх пісням та римівкам, організовуючи просту театральну діяльність.
Як гувернанти навчали своїх вихованців іноземній мові? Няня – француженка могла пояснити тільки по-французьки, вчитель німець – лише по-німецьки. Вони не навчали іноземній мові своїх вихованців. Вони жили з ними: читали, ходили разом на прогулянки, спілкувались. Щоб зацікавити іноземною мовою, а пізніше підтримати цей інтерес, можна займатися будь-якою справою. Якщо дитина любить співати – співайте, любить малювати – малюйте, якщо дитина не може відірватись від комп’ютера встановіть навчальні програми, але все це слід виконувати коментуючи дії іноземною мовою.
"Magisches Deutsch" ("Магічна німецька") – учбове видання для дітей від 2-5 років. Багатосерійний відеокурс. Зустріч з улюбленими героями діснєєвських мультиків. Замість зубріння, яке утомлює, ваша дитина легко і невимушено навчиться говорити, розуміти мову передбачає вивчення німецької мови через розваги:
· перегляд уривків відомих мультфільмів на мові оригіналу;
· обговорення побаченого після перегляду;
· німецька ігротека;
· вивчення пісень та діалогічне мовлення;
· знайомство з лексичним забарвленням німецької мови.
В багатьох центрах розвитку дітей, дитячих садках пропонуються різні способи викладання іноземних мов. Дитячий центр пропонує своїм малюкам вивчення іноземної мови в ігровій формі. Адже що більше за все люблять діти? Звичайно гратися! Заняття в ігровій формі на німецькій мові це не тільки гра, але й користь. Через гру діти вчаться сприймати правила, як працювати з іншими та як поводити себе у тій чи іншій ситуації ( як програвати) – усе це відбувається у дружній атмосфері. Такі заняття розвивають фонетичний та фонематичний слух, пам’ять, увагу, розширюють кругозір дитини, дають можливість спілкуватися та знаходити спільну мову у групі зі своїми ровесниками.
На заняттях діти в ігровій формі засвоюють найпростіші мовні моделі, вивчають вірші, пісні, римівки, а також улюблені ігри. У своїй практиці ми широко застосовуємо пісні та римівки. Римівки та пісні є фундаментальними засобами для вивчення іноземної мови малюками. Вони розвивають слух, а це один з важливих кроків при вивченні іноземної мови, навчають вимові, інтонації та наголосу природним шляхом; з їх допомогою діти вивчають слова та структури; зазвичай одні й ті ж самі слова та словосполучення повторюються у різних піснях, а це дає змогу закріпити раніше вивчений матеріал. Пісні та римівки чудово сприймаються дітьми, малята люблять усе ритмічне та музичне, вони засвоюють це легко та швидко, тому що дістають задоволення від цього. Якщо дітям подобаються пісні вони будуть співати їх навіть за межами уроку. Під час пісень малюки не тільки співають, а й ще виконують різноманітні рухи та вправи, повторюють міміку і жести за вчителем. Міміка та жести допомагають краще зрозуміти сказане, привернути увагу дітей, виправити їх помилки. Окрім цього, їх можна включати тоді, коли діти працюють або зайнятті іншими видами діяльності – ви будете здивовані побачивши результат, скільки багато інформації діти засвоюють на підсвідомому рівні.Не менш важливим моментом є застосування наочних матеріалів, а саме: картинки, іграшки, щоб імітувати справжнє життя (машини, іграшкова їжа, тощо).
Приходьте і спробуйте!