Вторые киевские курсы иностранных языков "Kiev Languages School2"
+38XXX XXX XXXX показать телефон
бул. Дружби Народів, 12-б
вул. Мілютенка, 5
|
Київ, бул. Дружби Народів, 12-б Київ, вул. Мілютенка, 5Ми можемо запропонувати: 19 іноземних мов для дорослих і дітей: ◦ Загальний та розмовний курс для дорослих ◦ Ділова англійська з носієм мови. ◦ Підготовка до міжнародних іспитів. ◦ Спецкурси для корпоративних клієнтів. ◦ Цікаві курси для дошкільнят (з 5 років). ◦ Спеціальні програми для школярів різного віку. ◦ Підготовка до незалежного зовнішнього оцінювання. ◦ Розмовна практика з носіями мов. ◦ Професійний переклад. ◦ Навчання за кордоном. Заняття у групах, міні групах, індивідуально. ◦ Безкоштовне вхідне тестування,та визначення рівня комунікативної компетенції для всіх бажаючих. ◦ Безкоштовні консультації з вибору курсу. ◦ Забезпечення слухачів курсів оригінальними навчально-методичними комплексами зарубіжних видавництв ◦ Гнучка система знижок. ◦ Цікаві і надзвичайно ефективні заняття. ◦ Викладачі, що пройшли стажування з методики викладання мов у спеціалістів з Великобританії, США, Німеччини, Франції, Італії, Іспанії та Японії. Результати навчання: ◦ Вільне спілкування іноземною мовою ◦ Практичне володіння граматикою ◦ Великий словниковий запас ◦ Вміння підтримувати контакти з іноземними партнерами, володіння специфікою ведення телефонних розмов. ◦ Знання іноземної культури, правил етикету та особливостей психології. Згідно вимог Ради Європи Miнicтepством освіти та науки розроблена Модель міжкультурного іншомовного спілкування (комунікативної компетенції), яка являє собою поєднання ряду компетенцій: мовленнєвої та мовної, соціокультурної та соцiолiнгвiстичної, дискурсивної та стратегічної. ПРОГРАМИ. Другі Київські курси іноземних мов на найвищому рівні провадять більш, ніж 50 навчальних курсів з 12 іноземних мов, користуючись новою комунікативною методикою, що відображає прогресивні зрушення, які відбуваються в царині навчання іноземних мов. Принципи комунiкативно-орiентованогo навчання: ◦ принцип iнтерактивноcтi - у навчальному процесі використовуються завдання, якi моделюють iнтерактивний характер спілкування, мають важливу рису комунікативної ситуації, а саме інформаційну прогалину (комунiканти володіють різними обсягами інформації, це спонукає слухачів добувати інформацію один в одного, цінуючи один одного як партнера по спілкуванню, а також використовуючи один одного як джерела нової інформації, думки чи доcвiдy), допомагають узгоджувати навчальні та комунікативні дії, встановлювати та підтримувати стосунки, обмінюватись особиcтiсно-значущою інформацією, співпрацювати в парах, невеликих групах i командах. ◦ принцип мовлинево-мисленевої активності навчання базується на завданнях, якi моделюють пошук та відбір інформації, аналіз, опис, порівняння, протиставлення, узагальнення, інтерпретацію, висловлення особистого ставлення, пояснення, обґрунтування, формують психолінгвістичні механізми мислинево-мовленевої діяльності, сприйнята та продукування іншомовного повідомлення; ◦ принцип інтеграції у навчанні - акцент робиться на завданнях, якi моделюють реальний цiлiсний контекст спілкування - поєднання мовленнєвої і немовленєвої дії, вербальних і невербальних засобів, візуальної та звукової репрезентації змісту і форми, забезпечують володіння видами мовленевої діяльності в їх взаємозв’язку ◦ принцип контекстуалiзації - у навчальному процесі розв'язуються завдання, які допомагають сприймати, реконструювати та продукувати висловлювання i тексти як продукти спілкування, мовна компетенція формується в контeкcтi вирішення комунікативних завдань; ◦ принцип домінуючої ролі безперекладної семантизацiї - переклад використовується переважно для семантизaцiї абстрактної лексики, значення якої важко зрозуміти за допомогою наочності, моторики, екстра лінгвістики, тощо. Випускники Других Київських Курсів Іноземних Мов по завершенню навчання на курсах повинні: ◦ ефективно користуватись іноземною мовою як засобом спілкування в реальних життєвих ситуаціях, так i засобом здобуття знань, удосконалення навичок і вмінь; ◦ володіти мовленнєвими вміннями на загальному вище середнього piвнi, що відповідає рівню В2 (незалежний користувач) класифікації Ради Європи; ◦знати основні фонетичні, лексичні i граматичні закономірності відповідної іноземної мови; ◦ без попередньої підготовки розв'язувати комунікативні завдання з урахуванням соціокультурних i соціолінгвістичних аспектів мови, яка вивчається; ◦ використовувати навчальний досвід, набутий впродовж навчання на курсах, для подальшої самостійної роботи з метою самовдосконалення в галузі обраної спеціальності; ◦ використовувати автентичний іншомовний матеріал з метою самоосвіти i в особистих цілях. Рівень володіння мовою вказує на відповідний ступінь сформованості мовленнєвої компетенції досягнутий в процесі навчання. Випускними рівнями на курсах є рівень „Середній” та "Вище середнього". Проте, для бажаючих удосконалити мовні навички та мовленнєве вміння створюються групи поглибленого i найвищого рівнів. Таким чином, на курсах навчальний процес передбачає досягнення слухачами на відповідних етапах таких рівнів: ◦ (нульовий), ◦ елементарний, ◦ нижче середнього, ◦ середній, ◦ вище середнього, ◦ поглиблений, ◦ найвищий. Загальний курс іноземної мови розвиває навички говоріння, читання, аудіювання, письма в межах побутової, суспільно-політичної тематики на рівнях від початкового до незалежного користувача. Поглиблений курс закріплює отриманні знання та дозволяє слухачам застосовувати нюанси іноземної мови. Курс ділової мови навчає не тільки спілкуванню з бізнес - партнерами, але й знайомить з особливостями психології та етики ділових переговорів, специфікою ведення телефонних розмов, та інше. Рівні від початкового до поглибленого включно. Курс підготовки до міжнародних іспитів – IELTS, FCE, CAE, TOEFL, DELF починається з рівня незалежного користувача. Спеціальні курси на замовлення корпоративних клієнтів. Сьогодні викладачі курсів успішно співпрацюють з депутатами Верховної Ради України, надаючи консультації з мовних питань,ефективно навчають іноземним мовам співробітників різних Українських фірм, враховуючи специфіку їх діяльності.
+38XXX XXX XXXX показать телефон
|