Освітній Центр "Інтерклас"

+38XXX XXX XXXX показать телефон
Увеличить...

Увеличить...

Увеличить...

Увеличить...


Кривий Ріг, вул. Харитонова, 1-А

Якщо Вам потрібне якісне навчання англійської мови в Кривому Розі – обирайте «Інтерклас». Цікаві форми навчання, поєднання новітніх технологій з традиційними методиками, висококваліфіковані викладачі, систематичні зустрічі з носіями мови, електронне спілкування з закордонними однолітками, тематичні заняття, дитячі ранки – це і не тільки це пропонує вам детально розроблена програма навчання в нашому центрі. Однією з суттєвих переваг є доступність та наближеність до наших учнів, адже відділення «Інтеркласу» розташовані по всьому місту – від мкрн. Даманський до житлового масиву Південного ГЗК. Велике значення ми надаємо зворотному зв’язку викладачів з батьками наших учнів. Постійний контроль знань – важлива складова успішного навчання.

Програма навчання в центрі повністю відповідає вимогам Міністерства освіти, але є більш поглибленою та спрямованою перш за все на розвиток навичок як активного спілкування, так і мислення на іноземній мові. Заняття проходять в невеликих групах (максимум 10 слухачів), двічі на тиждень. Програма розрахована на навчальний рік – з початку вересня по кінець травня. За цей час учні проходять певний рівень і при успішному завершенні курсу переходять на наступний рівень. Групи формуються перш за все за віком та рівнем знань. Серед навчального року можливе формування нових груп або приєднання новачків до вже існуючих після співбесіди.

ПП «Освітній центр «Інтерклас» працює в Кривому Розі з 2007 року. За цей час ми стали одним із провідних позашкільних освітніх закладів міста в сфері навчання англійської мови. Наші учні неодноразово ставали переможцями і призерами різноманітних олімпіад та конкурсів.

Великим попитом користується розроблена нашими фахівцями програма з підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання, яка має чудові результати. Наші випускники навчаються в багатьох провідних ВНЗ нашої країни. В 2013 році виходить друком наш підручник з підготовки до ЗНО, який стане ще однією візитівкою «Інтеркласу».

Вже кілька років ми співпрацюємо із муніципальною телекомпанією «Рудана», де за участю наших викладачів виходить однойменна освітня програма «Інтерклас».

Головна цільова аудиторія «Інтеркласу» – школярі. Проте успішно діють інші різноманітні програми як для малюків – дошкільнят, так і для дорослих (студентів та працюючих), які хочуть покращити свої знання англійської мови.

Також ми пропонуємо цікаві ЛІТНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ, а саме різноманітні тематичні тижневі курси з поглибленого вивчення певних тем. Вони проходять, як правило, в червні та серпні в ігрових та тренингових формах, що дозволяє учням і влітку не забувати вивчене за рік.

Англійська мова для наймолодших (Кривий Ріг)

Спеціальний курс, розроблений для дітей від 4 до 6 років охоплює не лише навчання англійської, а й спрямований на загальний розвиток дитини. Для цього ми застосовуємо як традиційні методики (вірші, пісні, ігри, розмальовки), так і інноваційні (пальчикові ігри та ляльковий театр).

Англійська мова та підготовка до школи

Вислів “підготувати дитину до школи” — це не лише купівля новенької форми, портфеля й зошитів. Це ще й певний рівень знань, які майбутній першачок повинен опанувати до того, як переступить поріг навчального закладу.

В «Інтеркласі» програма «англійська + підготовка до школи» спрямована не лише на те, щоб вивчити англійську, а й на розвиток основних умінь, необхідних для майбутнього першокласника – передусім дитині потрібно розвинути увагу, спостережливість, привити любов до навчання. Велика увага також приділяється розвитку навичок спілкування і дітей. В такому курсі основними є ігрові моменти, які навчать дитину поводитися «як у школі» та полегшать майбутню адаптацію першокласників.

Англійська для школярів в Кривому Розі

Навчання дітей шкільного віку здійснюється за рівнями. Змістове наповнення кожного рівня відповідає вимогам Міністерства освіти і науки України:

На кінець навчання в групі «Англійська мова. Рівень 1» учні повинні вміти:

Аудіювання: розрізняють загальновживані слова, які проговорюються дуже повільно, з високою якістю артикуляції та підтверджуються невербальними засобами; реагують невербально на запитання, які вимагають простих відповідей; демонструють розуміння ключових слів у висловленні, які проговорюються дуже повільно та з довгими паузами; розрізняють мовлення головних дійових осіб простих коротких оповідань, які промовляються ретельно, повільно, за допомогою наочності та інших засобів; розуміють короткі прості вказівки, сформульовані повільно; розуміють основну ідею адаптованого аудіо/відеозапису.

Монологічне мовлення: представляють себе, своїх друзів, батьків, продукуючи прості, здебільшого ізольовані речення; дають елементарні інструкції; повідомляють про місцезнаходження предмета; описують предмет шкільного вжитку, іграшку, тварину, погоду (називають їх, говорять, які вони (великі, маленькі тощо); роблять короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал; повідомляють про здатність виконувати певні дії учнем чи іншими особами. Обсяг висловлювання — не менше 4 речень.

Діалогічне мовлення: ставлять загальні та нескладні спеціальні питання; відповідають на них згідно з мовним матеріалом і ситуацією спілкування; реагують на прості, в дещо уповільненому темпі, репліки вчителя і однокласників; обмінюються репліками на рівні мікродіалогу. Висловлення кожного — не менше 4 реплік

Читання: знають букви алфавіту; читають про себе та вголос і розуміють слова, словосполучення, речення, тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовлені. Обсяг — не менше 150 друкованих знаків.

Письмо: за зразком відтворюють графічний образ букв, слів, словосполучень, речень; самостійно описують предмети шкільного вжитку, іграшку, тварину, описують себе, своїх друзів, батьків. Обсяг — не менше 4 речень

На кінець навчання в групі «Англійська мова. Рівень 2» учні повинні вміти:

Аудіювання: реагують на запитання, які вимагають відповідей “так/ні” чи інших простих відповідей; розуміють мовлення вчителя у повільному темпі, з довгими паузами, підтверджені невербальними засобами; розуміють інструкції, сформульовані ретельно та повільно на вербальному та невербальному рівні; розуміють діалогічне мовлення в достатньо повільному темпі з довгими паузами та чіткою інтонацією; розуміють основні ідеї віршованого чи писемного тексту, який звучить у повільному темпі за підтримкою невербальних засобів. Текст побудований на засвоєному матеріалі.

Монологічне мовлення: описують місце (помешкання, клас), явище (погода, свято), об’єкт (людина, сім’я, іграшки, предмети шкільного вжитку, тварини); роблять короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал; висловлюють вдячність, задоволення, спонукання; повідомляють про виконання повсякденних дій та дій, що відбуваються в момент мовлення, в межах засвоєного мовного матеріалу та адекватно до тем спілкування; спонукають до виконання дії (наказують, пропонують тощо); вказують час дії (день, місяць, пору року); коментують свої дії та дії інших людей. Обсяг висловлювання — не менше 6 речень.

Діалогічне мовлення: ставлять загальні та спеціальні запитання; відповідають на них згідно з мовним матеріалом і відповідно до ситуації спілкування; підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного характеру; висловлюють пропозицію та відповідають на чиюсь пропозицію згодою/незгодою; висловлюють твердження і відповiдають на чиєсь твердження схваленням/несхваленням; реагують на чіткі репліки вчителя, пред’явлені у відносно уповільненому темпі; звертаються з проханням повторити фразу/слово або за роз’ясненням незрозумілого; використовують стягнені форми, жести і міміку.

Висловлення кожного співрозмовника — не менше 6 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

Читання: знають алфавіт та основні звукобуквені зв’язки; читають уголос та про себе з повним розумінням короткі прості тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні; читають і розуміють нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки. Обсяг — не менше 200 друкованих знаків.

Письмо: пишуть слова, словосполучення, короткі речення; пишуть адресу; оформляють лист, листівку-вiтання; описують помешкання, погоду, свято, сім’ю, людину; пишуть на слух до 6 речень.

На кінець навчання в групі «Англійська мова. Рівень 3» учні повинні вміти:

Аудіювання: розуміють мовлення в дещо уповільненому темпі, ретельно артикульоване, з довгими паузами; розуміють інструкції, прості вказівки; розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру, які побудовані на засвоєному мовному матеріалі; розуміють запитання та інструкції, сформульовані ретельно і повільно.

Монологічне мовлення: роблять короткі повідомлення про повсякденні й минулі дії, події; роблять короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал; коментують зображене на малюнку або фото; описують свій клас, кімнату, ігри і забави, погоду, сім’ю, свято, людей, тварин; порівнюють особи, предмети відносно певної ознаки; висловлюють своє ставлення до об’єктів, явищ, подій; висловлюють певні емоції; спонукають до дії (закликати, запропонувати, наказати); використовують позамовні засоби (жести, міміку). Обсяг висловлювання – не менше 8 речень.

Діалогічне мовлення: розуміють і реагують на повсякденні вирази, спрямовані на задоволення потреб конкретного типу відповідно до ситуацій спілкування; ініціюють і закінчують діалог; підтримують спілкування, використовуючи діалоги різних типів; беруть участь у розмові на прості та звичні теми, використовуючи при цьому всі види запитань; використовують стягнені форми, характерні для діалогічного мовлення; емоційно забарвлюють діалог, використовуючи відповідну інтонацію, жести, міміку, вигуки, Висловлення кожного — не менше 6 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

Читання: читають вголос та про себе з повним розумінням короткі тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні; розуміють основний зміст різнопланових текстів; читають і розуміють нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки. Обсяг — не менше 300 друкованих знаків.

Письмо: пишуть слова, словосполучення, речення; оформляють лист, листівку-вiтання; описують свій клас, кімнату, ігри, погоду, сім’ю, свято, людей, тварин; пишуть на слух до 8 речень.

На кінець навчання в групі «Англійська мова. Рівень 4» учні повинні вміти:

Аудіювання: розуміють чіткі вказівки, прохання тощо, щоб задовольнити конкретні потреби, якщо мовлення достатньо чітке й повільне; розуміють основний зміст короткого повідомлення; розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру, які побудовані на засвоєному матеріалі.

Монологічне мовлення: зв’язно описують місце, явище, об’єкт, подію; будують висловлювання з опорою на текст, ключові слова, серію малюнків тощо; передають зміст почутого, побаченого, прочитаного; роблять послідовний виклад минулих подій; повідомляють про повсякденну діяльність учня (вдома, у школі, в позаурочний час); розповідають про певні події в особистому житті — своєму, своєї сім’ї, друзів. Обсяг висловлювання — не менше 10 речень.

Діалогічне мовлення: спілкуються, дотримуючись основних норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається; відповідають на запитання щодо особистого життя (питання звучать чітко й у дещо сповільненому темпі); роблять пропозиції, використовуючи репліки спонукального характеру; реагують на пропозиції, твердження тощо; обмінюються інформацією; під час спілкування демонструють володіння мовним та мовленнєвим матерiалом, набутим у попередні роки. Висловлення кожного — не менше 7 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

Читання: читають вголос і про себе (з повним розумінням) короткі тексти, побудовані на засвоєному мовному матеріалі; знаходять основну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою); розуміють зміст листів, листівок особистого характеру. Обсяг — не менше 400 друкованих знаків.

Письмо: пишуть особистого листа з опорою на зразок; пишуть короткі записки чи повідомлення з метою задоволення побутових повсякденних потреб; пишуть на слух до 10 речень.

На кінець навчання в групі «Англійська мова. Рівень 5» учні повинні вміти:

Аудіювання: розуміють інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого (у звукозапису); розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру, які побудовані на засвоєному матеріалі; розуміють основний зміст короткого повідомлення.

Монологічне мовлення: логічно будують висловлювання за змістом почутого, побаченого, прочитаного, використовуючи при цьому прості зв’язні речення; описують події, явища, об’єкти, людей, тварин; висловлюють своє ставлення до предметів, осіб тощо; дають свою оцінку явищам, подіям тощо; характеризують персонаж казки, мультфільму, оповідання тощо; роблять коротку тематичну презентацію; роблять зв’язні повідомлення про свою/чиюсь діяльність, використовуючи набутий мовний матеріал адекватно до тем спілкування. Обсяг висловлювання — не менше 12 речень.

Діалогічне мовлення: спілкуються, дотримуючись основних норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається; беруть участь у діалозі, обмінюючись інформацією, висловлюючи свою думку, враження, ставлення щодо конкретних фактів, подій, явищ, пропозицій; під час спілкування демонструють володіння мовним та мовленнєвим матеріалом, набутим протягом попередніх років. Висловлення кожного — не менше 8 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

Читання: читають (з повним розумінням) короткі, прості тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі; знаходять основну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою); розуміють зміст листів, листівок особистого характеру. Обсяг — не менше 500 друкованих знаків.

Письмо: підтримують писемне спілкування із реальним або уявним другом по листуванню; пишуть на слух до 12 речень; описують предмет, особу, події, явища, об’єкти (в межах 12 речень).

На кінець навчання в групі «Англійська мова. Рівень 6» учні повинні вміти:

Аудіювання: розуміють інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого (у звукозапису); розуміють основний зміст короткого повідомлення; розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру, які побудовані на засвоєному матеріалі.

Монологічне мовлення: логічно і послідовно, відповідно до навчальної ситуації роблять розгорнуте повідомлення в межах тематики, визначеної програмою;
передають зміст прочитаного або почутого у формі розповіді, опису; дають оцінку прочитаному або почутому; роблять підготовлене повiдомлення, самостійно добираючи матеріал і використовуючи додаткові відомості. Обсяг висловлювання — не менше 14 речень.

Діалогічне мовлення: спілкуються, дотримуючись основних норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається; беруть участь у діалозі, обмінюючись інформацією на основі прочитаного, почутого, побаченого, висловлюючи при цьому свою думку.

Спілкування будується на мовному та мовленнєвому матеріалі, набутому в попередні роки вивчення мови, і відповідає цілям, завданням у межах програмної тематики. Висловлення кожного — не менше 9 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

Читання: читають (з повним розумінням) тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі; знаходять необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі). Обсяг — не менше 600 друкованих знаків.

Письмо: письмово передають інформацію адекватно цiлям, завданням спілкування, правильно оформлюючи повiдомлення залежно від його форми; писують предмет, особу, події, явища, об’єкти (в межах 14 речень).

На кінець навчання в групі «Англійська мова. Рівень 7» учні повинні вміти:

Аудіювання: розуміють інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого (у звукозапису);
розуміють основний зміст текстів відповідно до тематики ситуативного спілкування; вибирають необхідну інформацію з прослуханого.

Використовують лінгвістичну і контекстуальну здогадку, спираючись на сюжетну лінію чи наочність.

Монологічне мовлення: висловлюють свої переконання, думки, згоду або незгоду тощо у відповідь на отриману інформацію; роблять стислі пояснення до плану або ідеї; розповідають історії, сюжет книжки/фільму тощо і висловлюють своє ставлення/враження. Обсяг висловлювання — не менше 16 речень.

Діалогічне мовлення: спілкуються, дотримуючись основних норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається; ведуть бесіду з однією чи кількома особами в межах певної ситуації спілкування, а також, використовуючи інформацію з прочитаного, почутого, побаченого; беруть участь у діалогах різних типів, обмінюючись інформацією, висловлюючи свою думку, враження, ставлення щодо конкретних фактів, подій, явищ, пропозицій; беруть участь у дискусії, аргументуючи свою точку зору.

Спілкування будується на мовному та мовленнєвому матеріалі, набутому в попередні роки вивчення мови, і відповідає цiлям, завданням у межах програмної тематики.

Висловлення кожного — не менше 10 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

Читання: читають (з повним розумінням) тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі; знаходять необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі). Обсяг — не менше 700 друкованих знаків.

Письмо: передають у письмовій формі зміст почутого, прочитаного, побаченого; письмово передають інформацію адекватно цілям, завданням спілкування, правильно оформлюючи повiдомлення залежно від його форми; описують предмет, особу, події, явища, об’єкти (в межах 16 речень).

На кінець навчання в групі «Англійська мова. Рівень 8» учні повинні вміти:

Аудіювання
: розуміють інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого (у звукозапису); розуміють основний зміст текстів відповідно до тематики ситуативного спілкування, виділяючи головну думку/ідею, диференціюючи основні факти і другорядну інформацію; вибирають необхідну інформацію з прослуханого.

Використовують лінгвістичну і контекстуальну здогадку, спираючись на сюжетну лінію чи наочність.

Монологічне мовлення
: висловлюються відповідно до певної ситуації або у зв’язку з прочитаним, почутим, побаченим; описують об’єкти повсякденного оточення, події й види діяльності, в яких учень бере участь; розповідають про повсякденне життя, про минулу діяльність, про плани на майбутнє, дотримуючись нормативного мовлення; передають зміст книжки/фільму/ вистави тощо, висловлюючи своє ставлення/враження. Обсяг висловлювання — не менше 20 речень.

Діалогічне мовлення: спілкуються, дотримуючись основних норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається; ведуть бесіду з однією чи кількома особами відповідно до комунікативної ситуації в рамках тематики, визначеної програмою; розширюють запропоновану співбесідником тему розмови, переходять на іншу тему; адекватно поводяться у комунікативних ситуаціях, демонструючи мовленнєву поведінку, характерну для носіїв мови; використовують міміку та жести.

Спілкування будується на мовному та мовленнєвому матеріалі, набутому в попередні роки вивчення мови, і відповідає цiлям, завданням, умовам спілкування в межах програмної тематики. Висловлювання кожного — не менше 11 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

Читання: читають (з повним розумінням) тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі; знаходять необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі); переглядають текст чи серію текстів з метою пошуку необхідної інформації для виконання певного завдання. Обсяг — не менше 900 друкованих знаків.

Письмо: заповнють анкету тощо; пишуть поздоровлення, запрошення, оголошення; пишуть записку- повідомлення для друга / члена сім’ї; пишуть лист-повідомлення у формі розповіді / опису, висловлюючи свої враження, думки про особи, події, об’єкти, явища, факти. Обсяг — не менше 18 речень.

На кінець навчання в групі «Англійська мова. Рівень 9» учні повинні вміти:

Аудіювання:
розуміють інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого (у звукозапису); розуміють основний зміст текстів відповідно до тематики ситуативного спілкування, виділяючи головну думку/ідею, диференціюючи основні факти і другорядну інформацію; вибирають необхідну інформацію з прослуханого.

Використовують лінгвістичну і контекстуальну здогадку, спираючись на сюжетну лінію чи наочність.

Монологічне мовлення: висловлюються відповідно до певної ситуації або у зв’язку з прочитаним, почутим, побаченим; описують об’єкти повсякденного оточення, події й види діяльності, в яких учень бере участь; розповідають про повсякденне життя, про минулу діяльність, про плани на майбутнє, дотримуючись нормативного мовлення; передають зміст книжки/фільму/ вистави тощо, висловлюючи своє ставлення/враження. Обсяг висловлювання — не менше 24 речень.

Діалогічне мовлення: спілкуються, дотримуючись основних норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається; ведуть бесіду з однією чи кількома особами відповідно до комунікативної ситуації в рамках тематики, визначеної програмою; розширюють запропоновану співбесідником тему розмови, переходять на іншу тему; адекватно поводяться у комунiкативних ситуаціях, демонструючи мовленнєву поведінку, характерну для носіїв мови; використовують міміку та жести.

Спілкування будується на мовному та мовленнєвому матеріалі, набутому за попередні роки вивчення мови, і відповідає цілям, завданням, умовам спілкування в межах програмної тематики.

Висловлювання кожного — не менше 13 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

Читання: читають (з повним розумінням) тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі; знаходять необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі); переглядають текст чи серію текстів з метою пошуку необхідної інформації для виконання певного завдання. Обсяг — не менше 1100 друкованих знаків.

Письмо: заповнюють анкету тощо; пишуть поздоровлення, запрошення, оголошення; пишуть записку-повідомлення для друга / члена сім’ї; пишуть лист- повiдомлення у формі розповіді/ опису, висловлюючи свої враження, думки. Обсяг — не менше 22 речень.

Англійська з однокласниками

Програма розрахована на учнів середньої школи, яким важко опановувати англійську мову в школі. Для початку роботи групи необхідно залучити 5-6 учнів-однокласників. На заняттях учні не лише розглянуть шкільний матеріал, а й отримають багато додаткової інформації за темою. Заняття не тільки дозволять поліпшити оцінку з англійської мови, а й суттєво поліпшити знання.

Англійська для дорослих

Спеціально для дорослих в нашому Центрі розроблені такі основні курси: Англійська для дорослих – дає можливість покращити знання граматики та збільшити лексичний запас. Знання проходять в групах різних рівнів – базовий, основний, високий.

+38XXX XXX XXXX показать телефон






Реклама на сайте  Добавить компанию